Renault Trucks модернизира DE11 и DE13 двигателите си

Коментари · 394 Виждания

Renault Trucks се присъединява към сестринската си марка Volvo Trucks и модернизира 11- и 13-литровите си дизелови двигатели за сериите T, T High, C и K. Очаква се това да намали по

Renault Trucks приведе дизеловите двигатели DE11 и DE13 от серията T, T High, C и K към емисионния стандарт Euro 6 Step E. В същото време двигателите ще предложат още по-голяма ефективност. Обновени са буталата, нове е патентованата конструкция на разпределителните валове, горивните дюзи са по-прецизни, промени има в коляновия вал и вентилационни отвори на картера.

Освен това Renault Trucks вече разчита на маслена помпа с променлив дебит и на масло с нисък вискозитет, на подобрена система за последваща обработка на отработените газове, и нова система за управление на двигателя.

По отношение на турбокомпресора има две актуализации: като стандарт се използва нов високопроизводителен турбокомпресор със сачмени лагери с подобрено време за реакция, а като опция за 13-литровите двигатели в T, T High и C ще се предлага и вариант Turbo-Compound  - втора турбина се задвижва от отработените газове и предава въртящ момент директно към коляновия вал, което повишава общия въртящ момент при по-ниски обороти на двигателя. Тази технология, известна от Volvo Trucks ще допринесе за пестене на гориво при новоот поколение двигатели на Renault Trucks.

Като цяло французите обещават до минус 10 на сто по-нисък разход спрямо предходните си аналогични двигатели. Важна за постигане на тази цел е и новото поколение на трансмисията Optidriver, в която управляващият блок, софтуерът за управление, и оптимизираната работа на съединителя за по-плавна и бърза смяна на предавките, са нови.

В допълнение, са добавени и интелигентно управление на въртящия момент Smart Torque Control, както и допълнително подобрения круиз контрол Optivision.

Източник: kamioni.bg

Коментари